Shutter Island



Den var riktigt jädra bra. Följde boken riktigt bra så vi som hade läst den gillade den verkligen.
Min brorsa hade då inte läst den så han hade en hel del frågor och lite att diskuttera vilket var rätt kul.

Annars hade de lyckats riktigt bra, allt kändes och såg ut precis som jag hade tänkt mig det. Förutom vägen ut till fyren då. Men men.
En skådespelare som jag tyckte var extra bra var hon som spelade "Keasmer" (kommer inte riktigt ihåg vad hon hette, men något sådant) hon spelade riktigt riktigt bra! Kände också igen henne från någonstans. Kommer inte bara ihåg varifrån...
Men hon var iallfall grym, spelade precis som hon skulle och var riktigt häftig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0