Kan inte... jobba... mer...

Imorgon är det lite skol grejer:

1. Kemi film ska in
2. ToF prov
3. Matte Prov
4. Musik uppspel

Kul va, allt det där på en och samma dag. Visst det kanske inte är sådär jätte mycket. Nej, det är faktiskt helt okej, om man inte skulle ränka med kemi filmen d.v.s. Den håller på och dödar mig :(

Jag fick några ljudfiler i fredags och skulle då fått helgen på mig att jobba, då hade det kanske gått. Men nu är det så att jag inte fick de sista ljudfilerna och filmerna som skulle användas till förens idag!


STRESSAD STRESSAD STRESSAD!
Men jag kommer inte hinna det här...
De säger att jag ska ta det lungt och inte stressa och sådär. Men jag vet att de vill att jag gör klart det. Att jag jobbar så mycket jag kan, de vill att det blir klart tills imorgon. Blä för att ha varit sjuk.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0