Else



Jag hade fel om den där "else" grejen. De hade ju världens hemsida och världens produkt visning.
Och världens snyggaste telefon.

Den var ju inte bara snygg heller. Utan verkar även vara världens smartaste telefon.
Om den släpps innan min telefon går sönder så kommer jag lätt köpa den. Om jag har råd såklart.


Varför tycker jag nu att den är så bra?
Börja med att titta på den så kanske du förstår en del. Sen har de också en massa härliga bra ideér om hur man ska ändra om hur folk använder telefonen. Till exempel har de sitt egna sci-fi sätt att styra telefonen, med menyer och sådär. Du använder tummen och får upp som en solfjäder där du går vidare.
Kanske inte låter så jätte häftigt. Men titta lite på dessa länkar så kanske ni fattar.

Telefonens hemsida
All the Same
Should work for us
Writing Manuals
Making the rules
Sync with "your" life






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0