Nu

Ska nog börja skriva av mig lite, det är ju faktiskt ganska skönt.

Vi fick tillbaks två prov igår Kemi och Matte, Kemi provet hade jag typ alla rätt på så det vart ett starkt VG (man kunde inte få MVG) sen på Matte provet hade vår klass failat. Asså usch verkligen.
Det var bara 22 som hade gjort provet (vi är 31 i klassen) av dessa 22 hade 10 IG, Vi är ju för fan en Teknik klass det borde blir lite bättre!
Sen var det 8 som hade fått G och endast 4 som fick ÖG, alltså över G. Bland annat fick jag ÖG. Hehe.

Jag kan iallafall inte klaga.

Det enda kvar nu är TVÅ tms redovisningar, en idag och en imorgon, musik uppvisning idag. Och sist men inte minst dataprov imorgon. Hittar inte boken så jag måste let rejält i skolan idag. Usch för att tappa bort böcker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0