Kunde vart bättre

Idag var en sådär halv dålig dag. Kändes jätte dålig eftersom alla andra dagar har varit så sjukt härliga.

Hade en redovisning idag som gick sådär halvbra, imorgon är ytterliggare en redovisning som jag tror kommer gå riktigt dåligt. Men jag får se, än har jag inte misslyckats.
Juste, sen är det också dataprov imorgon. Vilket känns riktigt jobbigt, visst jag är ganska duktig på det. Men det är fortfarande svårt om man inte har någon bok att läsa i.
Lånade en bok av en kompis i andra klassen, men den boken lånade jag ut till en annan klasskamrat eftersom det kändes som om han behövde den mer än jag. Man måste faktiskt ofra sig själv ibland.

Sen hade vi också musik uppspel, vilket gick förvånansvärt bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0