Idag smällde det

Vilket ös det vart. Helt galet.
Blev väll runt 1000 kort eller något sådant :P
Vet inte än eftersom den håller på och laddar in alla kort i datorn.

Sen imorgon blir det sortering, jippie *not*
Ska sortera och välja ut ca 10 kort som ska till storstugan på måndag. Max 10.
Så 990 kort ska alltså bort. Inte kul.

Det är dagar när det händer sådana här saker som jag tycker det är jobbigast
När jag kommer hem efter en sån här grej och ingen är hemma. Hela huset är tomt.
På själva rockkvällen träffade jag gamla klasskompisar som alla var med en massa andra människor som jag inte hade en aning om vilka de var. Men det tänkte jag inte på då eftersom jag hade något att göra och det var kul.
Sen när det var slut så började alla gå hem. Alla andra gick i klungor och skrattade och mådde bra. Jag kunde gå med en fantastisk vän ett tag. Men sen fick jag klara mig själv. Kom som sagt var hem till ett helt tomt hus...
Och känner mig då riktigt ensam. Lyllost alla ni som har någon att vara med. Någon att prata med.
Jag avundas er.
Men jag försöker att inte låta bli. Man ska ju inte sakna något som man ändå aldrig kan få. Det är ju bara dumt.

Kommer lite bilder någon gång.
Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska försöka vara vaken och typ, göra ingenting. Titta på film gör bara att det känns ännu jobbigare när man är ensam.


Godnatt iallafall alla lyckliga människor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0