Fredag den 13onde

1. Simma
2. Svenska inlämning
3. Data prov
4. Matte prov Vi skulle ha det... men av någon anledning blev det inte så.

Nu kommer vi till det roliga, jag var typ klar med dataprovet först och när man ska lämna in så ska man fylla i Titel, men det finns även en liten ruta som heter brödtext :P
Jag underhöll mig själv genom att skriva en massa flumm där ;P
Här kommer resultatet:

Ehm...
Hej :P
Stod inget om vad titeln skulle vara i skolportalen.
Om jag har glömt att svara på något så ska det stå 42. Eftersom 42 är svaret på livet universum och alting så borde det också funka på ett Data prov, eller hur.
Sen tycker jag att ni borde beundra Pon&Zi
http://www.ponandzi.com/
Varför? Jo för att om alla skulle titta på dem så skulle världen vara ett bättre ställe :D
Sen så har vi matte prov snart, det går säkert jätte bra, eller hur?
Tänk om vi blir sämre än förra gången :P
Då har vi failat.
Vi är en ganska rolig klass.
Sämst på matte.
Men grymma på data :P
Eller... det är iallafall vad jag tror.
Vet du vad som är underbart?
Det vet jag!
Snälla människor är underbara och det kan du inte dementera för det är sanningen.
Varför är det då sannigen. Jo för att ingen kommer säga emot det påståendet.
Hoppas jag iallafall :D
Det finns många fina namn...
Fast just nu kan jag bara tänka på ett...
Fast det är ett väldigt, väldigt fint namn.
Nu kanske du undrar vad det är för namn.
Det kan du undra hur mycket du vill, men jag kommer inte säga det :P


Fint va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0