En bra fredag

Fredagen var faktiskt helt okej.
Simmade på morgonen och hade sedan en lugn svenska lektion. En kille i klassen hade tagit med sin Wacom bräda som jag fick sitta och leka med, vilket var sjukt kul.
På data lektionen senare under dagen lekte jag vidare med den och kom fram till att den var lite för liten för mig.

Iallafall, sista lektionen var Matte. Då fick vi tillbaks våra prov och det visade sig att jag hade alla rätt *Stolt*

Nu ska jag installer på Windows 7.
Kommer med en kort rapport när det är klart.

Fick Windows 7 gratis igår, perfekt tillfälle eftersom vi fick en uppgift i TMSen där man ska jämnföra nackdelar/fördelar med Windows 7.
Så det kunde inte komma vid ett bättre tillfälle.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0