Vårsalong

Jag var idag nere och tittade vidare på vaxholms vårsalong. I vaxholm har de som en liten konstutställning. Det är mycket tavlor och akvarell.
Utställningen är i rådhuset och nere på roddarhuset.
Det fanns bara typ fyra foton på hela utställningen och de som var med tycker jag inte var sådär jätte bra, men iallafall så stod jag och pratade lite med folk där och kom på iden att vara med nästa år. Eftersom detta inte är en så stor grej så är det först till kvarn som får ställa ut. Så därför kommer jag lätt att få vara med :)
Funderar på vad jag ska ha med, men eftersom det är ett år kvar så kanske jag kan vänta lite.

Sen måste jag säga att gårdagen var bästa dagen på länge, inte på kvällen utan på dagen. Då fick jag göra det jag gillar mest, att hjälpa.

PS. JAG VILL INTE DANSA! .DS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0