Lätt som en plätt


På Svenskan idag när läraren inte var inne så fick jag ett litet SMS.
Detta SMS var inget vanligt SMS, det var ett sms som sade att min telefon hade kommit.
Så direkt efter skolan gick jag ner till ICA och hämtade telefonen.
Kom hem och började att installera den, det var något av det lättaste jag varit med om, allt gick fort och precis så som det borde. Telefonen är grymm!

Kameran i telefonen är inte sådär jätte bra, men eftersom jag redan har en kamera så spelar det inte så stor roll för mig.











Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ har du varit på gröna lund någon gång? :) hur roligt är det från en skala på 1-10!? ;)

kram

2009-05-29 @ 15:31:38
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0