Ja!

Nu mår jag så bra. Allt gick som det skulle. Alla var glada.
Efteråt när jag var på väg hem så var det någon som frågade om det var jag som skötte ljuset.
Ja... Svarade jag.
Då fick jag höra hur nöjd hon var och hur bra det blev.
Men det som gjorde mig gladast var nog innan då var det några som ville träna lite extra dessa var snälla, glada och uppriktigt tacksamma.
En av dessa sade även efteråt "Hejdå Fabian!"
Jag han inte säga hejdå men när de sade hejdå så fick det mig att känna att jag gjorde något bra. Jag kommer att komma ihåg denna dag väldigt väldigt länge.

PS. Jag tittar nu samtidigt på ESC och dansarna där är mycket sämre än de som dansade idag! .DS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0