Härlig Fredag


Bild ägs av Fabian Miiro. Skyddad av ©
Krävs tillstånd för att kopiera.



Yay!
Dagen börjar med DMIS. Allt går inte riktigt som planerat men hyfsat nöjd ändå.
Efter DMIS så sitter jag kvar en timme och jobbar på So uppsatsen med en vän. Det blir helt fantastiska diskutioner och jag känner mig grymmt nöjd när jag går från skolan.

Men vad ser jag då? Jo, jag ser THA MASTERs skåpbil vid lägret. Destå närmare jag kommer destå mer musik börjar jag höra. När jag är framme ser jag att THA MASTER har satt upp en liten ljudanläggning bredvid Vaxholms nya skateboard ramp. Då kommer jag på det, det skulle vara invigning för rampen idag!
Springer snabbt hem och hämtar kameran. Efter det blev det många timmar av fotande.
Lite senare på dagen kom även ett skateboard proffs, han på bilden, och provade rampen lite. Han var sjukt duktig och blev bra på kort(yay).

Sitter och laddar upp bilderna nu så snart kommer ett litet bildspel. Föresten så blev jag förfrågad om jag kunde skicka bilderna vidare eftersom komunen och företagen som sponsrade för rampen ville ha lite bilder.

Alltså för att sammanfatta lite: Jag har haft en grymm dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0