Föreställning 1

Nu var föreställning ett avklarad. Allt gick nästan som det skulle och det var väll bra.

Men jag känner mig ändå inte så där glad som jag gjorde igår. Något måste ha hänt, jag vet inte riktigt vad.
Många har sagt hur bra de tyckte det var, nästan alla jag har träffat har varit glada. Men något är fel, vet inte vad.
Hoppas det försvinner efter föreställning två.

Föresten, de som dansar är så sjukt bra! Visst så är de yngre inte sådär jätte bra.
Men de lite äldre som har dansat några år är grymma! De är så sjukt grymma så att jag vet inte vad. Synd bara att publiken var så tysta, de borde skrikit som bara den.

Hoppas att publiken inför nummer två är bättre, och att jag är bättre.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0