Vattentät kamera är dålig kamera

Var ute och gick lite med farsans vattentäta kamera. Blir okej kort men jag skulle aldrig klara att ta rikigt bra kort med den.
Gick förbi tennisplanen och såg att den var helt täckt med vatten. Senare när jag kom hem ringde Ulf och sade att jag skulle meddela min mindre broder, som ska vara tennistränare, att de skulle bli inomhus träning imorgon. Lite jobbigt eller vad.
Alla som ska vara med har säkert sett fram emot en varm vecka full med utomhus tennis. Istället är det bara regn och så måste de spela på inomhus banorna som är läskigt snabba.

©Fabian Miiro











Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dt var väl inget fel på det kortet! :P

2009-06-14 @ 17:19:38
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0