Vart jag var

Igår när jag sade att jag skulle ut och fota lite så försvann jag hem till Måns isället.
Han var ju vinnaren av Talangjakt 2009 men hade inte själv fått någon DVD på allt ihoppa. Så jag brände en och gick dit och lämnade den.
Vi tittade på talangjakten några gånger och när hans föräldrar kom dit så ville de självklart också se.
Lite senare ringde vi dit P och L och så blev det sleep time.
Dagen efter vaknade jag tidigast någonsin på sommarlovet 11:45(!) helt galet.
Vi satte oss då och spelade lite Mario Kart tills Måns skulle på Tramplointräning. Då stack alla hem och här är jag.
Nu tänkte jag faktiskt gå ut med kameran lite på riktigt eftersom det är så fint väder!

Svar till vicki: Nu känner man sig inte lite skamsen men även glad och förvånad... Jepp, hittade Pete i skolan och jepp det stod verum bak på honom. Men han var så cool och jag trodde någon hade typ slängt honom där.
Tackar så mycket för att jag får behålla honom!
Och jag måste tacka er! Om det inte skulle finnas snälla människor som ni som låter mig hjälpa så hade jag aldrig kunnat ha så kul som jag har, och göra så mycket som jag kunde göra. Det var också personer som ni som gjorde så att jag fick mitt fantastiska stipendium.
Så... det är nog jag som ska tacka er. TACK
Och säg inte Hej Då. Det är ett så väldigt tråkigt slut, hörs senare är bättre. Eller, se you later alligator.
Anyway. Tack och vi hörs.


PS. Mm, nu ska jag ut och fota lite. Kommer snart tillbaks. .DS
PSS. Skönt att jag slipper lägga till "F" .DSS






Kommentarer
Postat av: vicki

=) var så god

2009-06-16 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0