Vad hände med de kloka tankarna

Jag hade en massa saker att skriva om... Men nu är allt borta. Det var massa små smarta grejer. Men det bara försvann.
Tycker att vår hjärna borde vara lite bättre på att komma ihåg. Den är ju några miljoner gånger bättre än alla datorer så att komma ihåg vad jag tänkte på igår borde inte vara så svårt.
Eller är det därför hjärnan är så smart? För att det bara jobbar i nuet och inte som datorer alltid måste hålla koll på gamla saker. Så kanske det är. Så, det kanske är bra att jag inte kommer ihåg vad jag tänkte skriva. Det kanske betyder att min hjärna jobbar i nuet och inte bryr sig om det som har hänt.

Nu känns det riktigt bra att jag inte kommer ihåg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0