Sommarlov

Sommarlovet kommer nog bli tråkigt.
Jag har inget och göra och det ända som kommer hända är att vi ska till Gotland en vecka.
Jag vill hela tiden ha saker och göra, då blir det spännande och man vet att man göra något bra.

Jag skulle ju kanske få sommarjobb på mindset men de är tvugna att avskeda folk. Därför kommer troligtsvis jag inte få något sommarjobb.
Jag kanske ska höra med THA MASTER om han skulle behöva lite hjälp någon gång.
Det hade ju varit lite coolt. Att få hjälpa mästaren på riktigt.

Nä, nu är klockan mycket och jag är trött.
Ska fylla en flaska med vatten och is och sedan lägga mig i sängen och dricka kallt och härligt vatten.
Sedan blir det lååååång sovmorgon imorgon eftersom jag ändå inte har något bättre att göra.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0