Snart dags

Fredag, Lördag sedan Söndag då sätter vi upp allt.
Allt är nästan klart och jag börjar känna att nu händer det saker.
Fortfarande finns det mycket problem att lösa, men vi är på god väg.
Det kommer bli läskigt skoj om vi lyckas.
Annars kommer jag ta på mig all skuld och hata mig själv i några dagar. Det vill jag inte riktigt så jag får helt enkelt se till så att det funkar. Och blir riktigt rikigt bra.

Måste bara skriva ner vad jag ska fixa imorgon så att jag inte glömmer:
Prata med folk om ledighet
Kolla så att det finns två DVD spelare och två special sladdar.
Prata med musikskolan om ljudbord.
Boka projektorn på måndag och tisdag.
Skriva ut schemat för måndag + tisdag.

Ledsen för att jag lägger allt här. Men eftersom ingen läser och detta kan man komma lätt åt från vilken dator som helst så är det perfekt... Vänta... Skrev jag till mig själv... skriver jag till mig själv nu. O_O










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0