Skojsigt

Mycket roligt har hänt som jag inte var förberred på.

Resan till Hardrock gick aldelles utmärkt och maten var god och härlig. Men mitt i maten så ringer ljus teknikern för sexorna. Hon går också sexan men är extremt duktig på ljud och ljus makapärer.
De har problem i aulan och showen skulle starta om en och en halv timme!

Eftersom att sitta i Aulan och hjälpa härliga människor är mycket roligare än att äta (visst det var trevliga människor där, men att äta är inte riktigt "kul") så sprang jag mitt i desserten iväg mot bussen. Hoppar av stationen och springer hem, där snor jag min brors dator och flyr snabbt vidare mot aulan. Väl där blir det några hektiska minuter men sedan fungerar allt och alla verkar glada.
Då blev jag sjukt glad och känner mig nu mycket nöjd med dagen.

Här även hunnit redigera filmen lite, så imorgon kommer en viss person få en DVD.

Här kommer en liten bild på en cool liten sak som jag kallar "Pete".
Bilden är inifrån HardRock Café


Visst är han sjukt cool?










Kommentarer
Postat av: bäst på triangel x)

hejsan Fabian X)

hittade du "pete" i skolan ?? det kan nämligen vara min verum-figur jag fick på vårruset ^^ har liksom tappat den .. men du kan behålla den eftersom du är min idol :D tack för allt :)

hejdå , vicki i 8b x)

2009-06-15 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0