Nu dog han!

Blev för inte så länge sedan informerad om att Michal Jackson var död! Han dog av en hjärtattack.
Det kanske inte var en sådär jätte konstigt eftersom han har left länge och gjort många saker som kanske inte var sådär jätte bra mot has kropp.
Det kommer säkert bli en jätte grej det här i medierna. De kommer säkert sända hans begravning live på TV och fylla många förstasidor med nyheten.
Själv bryr jag mig inte så mycket, blev lite förvånad över nyheten eftersom jag trodde att han först skulle bli sjuk och så skulle det bli en stor grej i medier innan han dog.
Men men, saker blir inte alltid som man tror.
Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Christopher

He he samma nyhet på alla bloggar just nu =P



Min flickvän ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på henne! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

2009-06-26 @ 02:54:46
URL: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-26 @ 08:18:34
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0