Nu är det efter midsommar

Vi hade en privat fotograf på balen, eller privat och privat. Men inte inhyrd av skolan utan någon jag frågade, faktiskt min farbrors kusin.
Anyway, hon sade att vi skulle få en länk till bilderna efter midsommar. Så mejlet borde komma när som helst. Men eftersom det är lördag imorgon, och sedan söndag. Så kanske de inte kommer förän på måndag!

(skämt)
Och eftersom hela klassen verkar som galna över att få se på korten så kanske de kommer mörda mig innan jag får mejlet?

Fotografen min farbrors kusin, lät mig titta på deras studio för ett tag sedan. Det var inte så stort men jag lärde mig massvis. Och fick se en massa coola saker. Jag kan faktiskt nu använda och konfigurera studioblixtar. Yay!
Jag lärde mig även en massa annat smått och gott som jag är säker på att jag kommer ha nytta av.
Här kommer ett kort som jag tog när jag var på besök i studion.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0