Nedsatt Fabian


Källa

Imorgon kommer jag vara riktigt deppig och jobbig.
Eftersom i princip hela jävla talanjakten är förstörd eftersom skolan inte orkar betala 1000kr.
Om skolan hade betalt dessa tusen kronor så skulle talangjakten bli det coolaste någonsin.

Nu kommer allt bli så jävla fail att jag funderar på att skita i allt, att helt enkelt lägga ned hela jävla talangjakten.
Något som jag tänkte jobba på till perfektion. Men nej, fabian får visst inte skapa perfektion den sista veckan i skolan.

Jag är så sjukt jävla arg!
Jag trodde skolan skulle hjälpa oss, ge luft under vingarna och allt det där.
Hjälpa varje enskild individ. Men nej, ingen fin avslutning. Nej, "Det är för dyrt, vi har inte en budget" och "det kostar pengar."
JAG KOMMER HÄMNAS SKOLAN!


NOTE-TO-MYSELF: När du har gått ur nian ska du göra något riktigt coolt, något stort disco eller en riktig konsert. Detta ska inte bli fail utan ska gå riktigt bra.
Gör det en gång så att du vet att du kan skapa något som inte måste sluta i katastrof. Gör något som för en gång skull är så bra så att till och med du själv kan vara riktigt nöjd.
Inte något av allt det andra som jag gjort, saker som folk sagt "oh, vad bra det var!" och "gud vad duktig du är!" när du själv visste hur jävla fail det var.
Om du inte lyckas med det, då kan du fan ingenting.

Godnatt och försök att ha överseende med mitt dåliga humör dessa sista dagar i skolan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0