Lugn och glad

Har gjort ett litet röstkort till talangjakten, inget konstigt krams utan bara ett röstkort.
Ser ut såhär.

Tänker försöka skriva schema och lite detaljerad planering imorgon.
Juste något som kan vara skönt att skriva. Det är inte lika stor chans att jag kan få sommarjobbet längre. Den här lågkonjunkturen har skadat företaget och de kommer att avskeda lite folk, troligtvis kommer jag inte få jobba eftersom de behöver spara pengar.
Det ända problemet är att de inte fattar att jag gör mer jobb för mindre lön. Jag jobbar för att det är kul, kan det jag gör. Och jobbar inte för pengarna, de är bara en bonus.


PS. Borde verkligen lägga in en bild snart.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0