It's Live!

Nu är 3kanter.se uppdaterad.
Än så länge finns bara två klipp från talangjakten. Men jag tänkte uppdatera dem så fort jag får godkännande.
Juste! Om någon läser detta som var med i talangjakten, eller känner någon som var med men inte är på hemsidan. Skriv då i en kommentar om det är okej om jag får visa ert framträdande.
Meningen är ju att alla ska vara där.



Här kommer länken iallafall:

3kanter.se





Lämna gärna en kommentar med vad som bör förbättras. Eller om det var något som faktiskt var bra.
Tack på förhand!






Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

jag vet att du har varit lika ledsen, men jag kommer med glada nyheter - HULKENGLASS.BLOGG.SE ÖPPEN IGEN! fit for fight och bättre än någonsin!

kika in! <3

2009-07-01 @ 16:03:30
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0