Hata Klassen (delar av den)

Börjar bra.
God mat fina bilder. Musiken sätts på och det verkar gå bra.
Sedan börjar folk önska låtar, visst det är okej, men när alla börjar klänga på oss för att ändra låt, då är det inte kul längre.
Vi säger till och folk tar lite avstånd. Men vad händer då? Jo någon springer fram rycker ut ljudsladden och kopplar in den i sin egna IPod! WTF! Bara sådär, utan att säga någonting!
Senare börjar snälla kommentarer så som: "Vad fan gjorde ni så för? Du är fan den sämsta DJ som finns." och "Är du helt dum i huvudet, denna låt kan ni inte spela!"

Vissa i klassen har skrivit tal och hålt tal. Dessa pratar om hur fin klassen är och hur mycket de kommer sakna alla.
Jag kommer sakna delar av klasssen, andra delar kommer jag bli överlycklig att slippa! Det tråkiga med att gå ut nian är inte att klassen försvinner, utan att Norrbergsskolan försvinner!

PS. Tog lite kort på balen, dessa kommer läggas upp med lösen för de som var där. Något kort som inte har folk på kanske kommer laddas upp även här.

PSS. Om det är någon som har bra kort så tar jag gärna dem eftersom jag då kan lägga upp ett högupplöst galleri med alla bilder samlade.










Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

jag hopps att jag inte tillhör den hatade delen

2009-06-12 @ 17:07:48
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: nelly

haha jag känner mig oerhört träffad, ber så hemskt mycket om förlåtelse för det fabian!

hoppas att du får ett fint lov!

2009-06-18 @ 23:58:51
URL: http://nellyjager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0