Eget företag

Funderar stenhårt på att starta ett eget företag.
Alltså något litet. Så att när jag göra något inte gör det som en hobby utan gör det som ett företag.
T.ex. om jag göra en hemsida till någon. Då betalar de till ett företag istället för direkt till mig.
Om man har ett företag så kan man köpa grejer med företaget och behöver då inte betala någon skatt (typ).

Sedan vill jag anordna något stort i Vaxholm...
Jag vill typ göra något stort på lägret. Någon gång när alla är hemma... när det är många turister här, och bra väder. Då skulle man göra något stort.

Ett företag måste ha ett coolt namn. Hm... Galna Upptåg?










Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

jag röstar på stordåd på lägret!

2009-06-13 @ 22:24:45
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0