Belive

Tro på att det kan gå. Alla som bara säger "ne.. det går inte". Ni måste ta och lära er att allt kan bli bra.
Ni som säger "självklart" och "det kommer gå" nu vet att det brukar gå. Så länge man försöker tillräckligt hårt så funkar det.

Men då gäller det förstås att man vill klara det.


Eh... Ignorera det där över. Ville skriva något men det blev bara konstigt.
Tänker nu ringa och kolla när man bör gå ner mot lägret. Jag kanske redan borde vara där?
Sen måste jag skriva ett mejl idag. Borde igentligen skrivit och skickat det för länge sedan, men jag har inte riktigt känt att jag ville. Men nu känns det nästan som om det är försent.

Hur inleder man på bästa sätt ett mejl?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0