522 kort

Som sagt så åkte vi ut med båten, och jag tog med kameran.
Det blev rysligt mycket kort då. 522 för att vara exakt.
Det jag tog kort på var mest när Simon och Oskar åkte vattenskidor och wakeboard Jag läste runt lite om lagarna för att lägga ut bilder och hittade det här:

En blogg innehåller typiskt löpande text och eventuellt
bilder. Publicering av personuppgifter i löpande text på
en webbsida är i princip alltid tillåten så länge man inte
kränker den som uppgifterna avser.
KÄLLA


Detta betyder alltså att jag kan publicera bilder om de inte kan kränka folk.
Men jag tror faktiskt att jag kommer stanna på den skyddade nivån. Jag tror inte att jag kommer publicera massor med bilder på människor utan att ha frågat.
Det känns bäst då. Det kan bli bra bilder utan att man ser människor.
Men som några profsfotografer sade: "Det är inte en bra bild fören den förmedlar en känsla".

Men här kommer lite kort från idag.
Kort vill alla ha, ett kort är alltid bra.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback