265 Gb

Tänkte att jag skulle rensa lite på datorn.
Högerklickar på mappen som heter "Fabian" och väljer egenskaper. Ser då att där ligger inte mindre än 265 Gb av filer!
För ni som inte är så bra på datorer så kan jag säga att 265 Gb är rysligt mycket. Det värsta är att jag typ behöver allt.
En mapp som heter jobb har t.ex. 50Gb. En annan map som heter Adobe har 63Gb o.s.v. Jag vill ju inte ta bort något av de. Då kommer det bli problem när jag senare ska fortsätta på något jobb.

Jag borde troligtsvis köpa en ny hårddisk. Har redan en extern som jag använder för backup. Men jag kanske ska köpa en riktigt stor och bra intern. Då skulle jag kunna flytta över allt jobb och sådant som tar plats till den. Och ha kvar alla program på den andra. Det låter bra. Så gör jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0