Ut med båten

Idag kom vi på den fantastiska iden att jag skulle prova att åka vattenskidor. Eftersom jag vanligtsvis endast fotar när vi åker ut med båten.
Men när vi var på väg så fick motorn för sig att dö...
Vi fyllde på med ny olja, provade att starta igen men utan resultat.
Båten gled men som tur var så gled vi in mot en brygga, det var bara att paddla lite för att hamna rätt.

Vi sitter i kanske en halvtimme och plockar ut olika delar ur motorn och rengör dem.
Vi upptäckte att startmotorn inte riktigt gjorde som den borde och höll på en massa med den också.
När vi tror att det kommer gå, då går det inte. Efter ennu mera trixande och fixande får vi tillslut igång motorn. Då är vi för rädda för att motorn ska dö igen så vi åker hem och hoppar över att åka vattenskidor.
Kanske en annan gång.






Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va snällt att du verkigen vill hjälpa! :) det ska väl vara lite mer tjejigt.. kanske inte blommigt men glada färger lite åt de hållet.. :) Ja har photoshop men jag vet inte direkt hur man gör nä'r man fixar header o så.. By the way var det avril :D

2009-07-13 @ 17:04:03
Postat av: Anonym

de va jag som skicka kommentaren

2009-07-13 @ 17:04:23
URL: http://livinglife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0