Snö

Kom typ precis hem från Täby centrum.
Vi var där och såg 2012 som faktiskt var en grym film. Den var riktigt riktigt spännande på ett helt annat sätt än de brukar vara. Inga tråkiga vapen eller något sånt över huvud taget. Den hade riktig spänning helt enkelt. Riktigt bra alltså.

Sen när vi kom hem så såg vi min minsta bror komma hem. Så då startade vi ett litet snöbollskrig. Pappa kramar riktigt läskiga bollar så man fick hålla sig undan för honom. Men efter ett tag så slutade man känna något i fingrarna, ingen hade ju vantar så vi var liksom tvugna att sluta.
Min bror gick direkt in och hällde varm vatten på händerna för att värma dem. Inte smart...

Så min lördag har alltså inte bara bestått utav tänkande. Det var vissa stunder under filmen då jag helt kunde fokusera på den. Och under snöbollskriget var det så mycket annat att tänka på så då gick det bra.

Men jag vill fortfarande veta sanningen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0