Aldrig mer...

Ska jag säga att det kommer bli en bra dag...
Själva skoldagen var helt okej, men sen när jag slutar ser jag ett förödande meddelande: "All SL trafik inställd p.g.a. halka och dålig sikt." KUL!
Ringer pappa som säger att bussarna ska ha börjat gå igen, så jag börjar ta mig ditåt. Men nej, där får man stå att vänta i 30 minuter utan att det kommer någon buss till vaxholm.
Som tur var träffade jag några vänner som fick tjuts hem av sin pappa. Så jag kom iallafall hem. Sen när jag väl var hemma var jag kall och frysen. Gick och lade mig ganska fort.
Sen idag när jag vaknade (skolavslutning) så var jag riktigt sjuk. Kände mig dålig dagen innan också, men nu är det jobbigt.

Så typiskt mig! Bli sjuk på skolavslutningen. Kommer säkert vara sjuk hela lovet och bli frisk dagen före skolan eller något.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0