Jag har haft kul!

Jag har haft kul!
Det kanske inte låter så konstigt, det kanske låter som en normal människa.
Och det är grymt normalt att ha kul.

men jag är inte så normal, så jag brukar inte ha kul.
Men nu var det så att vi var uppe i hälsingland en bit från bollnäs.
Där hade jag kul på riktigt. Inte typ vi ska åka rutchkana, yay. Utan att man hade kul som man kommer minnas.

Jag satt t.ex. på en rullande stock mitt ute i vattnet och sjöng "Always look on the bright side of life". Det var kul, sen började min broder försöka vällta stocken, mindre kul, då började en snäll människa balansera stocken, sen välte jag. Det var kul.

Jag har alltså haft kul första gången sedan skolan slutade, det måste jag tacka för!
TACK SÅ HÄMSKT MYCKET!
(de jag tackar kommer inte se detta, men det känns bra att tacka ändå)


© Fabian Miiro






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0