Vad kommer sen?


Spotify är som alla vet världens bästa musiktjänst som lagligt streamar musik. Det finns en helt gratis version som finansieras av reklam och en version där man betalar i månaden där man får lyssna exklusivt på vissa låtar innan de kommer ut, ingen reklam och högre kvalitet på ljudet.



Nu har det kommit en liknande tjänst för film, Voddler heter den. Än så länge finns den bara i beta men jag har provat den lite.
Det finns inte så mycket film än men jag tycker att det annars verkar vara ett sjukt bra program.
Innan varje film börjar så kommer det en reklam snutt i helskärm, när filmen börjar så streamas allt extremt snabbt och jag behövde aldrig pausa för att vänta på programmet att komma ikapp.



Min fråga är nu, vad kommer sen?
Nu finns det ju för film och musik. Nästa kanske är spel?
Om det skulle vara nästa sak så har ju the pirate bay ingen mening längre, eftersom det som laddas ned mest därifrån är film, musik och spel.
Har jag rätt eller har jag fel?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (syns ej)

Din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0